Grekland 2010

Middag

Nu ska jag bjuda ut Paulina på en romantisk middag här på kreta. Det blir donken, en eller 2 cheeseburgare, hon får välja.. hörs sen puss och kram

 

 

 

Kommentarer

  1. Felicia

    Heej ville bara tipsa dig för omväxlings skull 😛 , om Herbalifes Proteindrink, ja tycker den är mycket godare + att man håller sig mätt längre jämfört me Nutrilett tycker ja iaf 😛 aja du gör som du vill med tipset men lovar dig värt att testa! 🙄

  2. Linnet

    – Hur avänder man naturdieten bäst? Liksom jag har inte förstått om man bara ska äta dom tre gånger om dagen och sedan inget mer?
    – hjälper dom? Liksom, går man runt och är hungrig resten av dagen sedan? haha..
    Jag är inte tjock på något vis, men det finns alltid lite mer att ta.. så jag vill helt enkelt veta om det hjälper och hur det fungerar 🙂

  3. malin

    hej!
    Jag vill verkligen gå ner i vikt! Jag gymmar 2-3 gånger i veckan o spelar innebandy 4h i veckan , och försöker äta mer sallad. o godis o sånt äter jag inte! men de händer inte så mkt 🙁

  4. Hugo Rosas

    [quote name=”Rebecka”]Tack för svaret där uppe.;) Men tror nog att jag hoppar dom där äggen..[/quote]
    Jag vet, det är lite slemmigt men det är en vanesak. 🙂

  5. Hugo Rosas

    [quote name=”Ida”]Hej Hugo!
    Tycker du att tjejer ska vara tränad eller inte tränad? då tänker jag på gillar du tjejer som idrottar eller tjejer som super varje helg? =)

    Un beso mi guapo[/quote]

    En tjej ska vara tränad men hon ska inte se tränad ut.. Synliga muskler på tjejer tycker jag inte om hehe..

    och jag älskar själv att idrotta och supa så min tjej får gärna vara en bladning av båda också.. :):)

  6. Hugo Rosas

    [quote name=”emma”]Bästa sättet att tappa kilon på?
    Jag tränar redan 6 ggr i veckan :D[/quote]

    Jag hade en period när jag var mycket tung och kände mig nästan lite knubbig och då tränade jag endå 9 pass i veckan.. Jag började med morgon promenader alla dagar i veckan innan frukost jag gick i 1 timma i rask takt. Det tog inte mer än 2 veckor så var jag riktigt tight i kroppen..
    Annars kan du ju lägga om kosten men det är tiktigt jobbigt och då måste man vara fruktansvärt målmedveten..

  7. Hugo Rosas

    [quote name=”Natalie”]vad blandar du din shake med? mjölk, vatten?
    Ohh har du något förslag på en bra magträning? :-)[/quote]

    Jag blandar shaken med vatten. Vill du gå ner i vikt så är det otroligt viktigt att du dricker mycket vatten och genom att blanda shaken med vatten så aa du fattar..

    En grym magövning tycker jag. Hitta en dips maskin, inta dips position men när du är högst upp så istället för att börja göra dips så lyftar du bena, raka ben upp och ner upp och ner som en bro. Kör den 3 gånger 10. Du kommer garanterat märka resultat bara efter någon vecka..

    Mage kan man aldrig träna för mycket av så det är bara att gnugga vareje dag..

  8. Julia

    hej hej.
    Jag undrar om du har några bra tips på hur man tränar rumpan och baksida lår. Jag vet att utfalls steg är en bra övning, men jag har problem med min stor tå och kan därför inte göra den övningen. Finns de några andra övningar som man kan göra dagligen för att få en snyggare ocg fastare skinka.

  9. Ida

    Hej Hugo!
    Tycker du att tjejer ska vara tränad eller inte tränad? då tänker jag på gillar du tjejer som idrottar eller tjejer som super varje helg? =)

    Un beso mi guapo

  10. Hugo Rosas

    [quote name=”Claudia”]en fråga, kan du flytande spanska? :)[/quote]
    Si claro, donde esta la biblioteca? Me gato se llama Gustavo!
    🙂

  11. Hugo Rosas

    [quote name=”Jonna”]jag tränar runt 2pass om dagen, handboll, gym, rehab.. Jag känner inte att jag går ner den vikten jag vill utan går mer upp i vikt och får ”stora” muskler istället för ”långa” muskler. Va är de för diet jag ska följa om jag vill gå ner i vikt men ändå inte tappa alla musklerna.. Vill ju liksom kunna lira handboll utan att känna mig svag 😛 Har mixtrat med massa olika dieter men ej sätt resultat.. help.[/quote]
    Skapa rutiner, dumt att byta dieter hela tiden. Det tar lång tid för vissa. Kollar man på andra och tror att man ska funka som dom så tappar man lätt motivationen. jag kör mitt race, hård träning, mycket kondition och rätt kost.
    Du har antagligen lätt för att bygga muskler, kanske borde hoppa gymmet?

  12. Hugo Rosas

    [quote name=”Marie”]Jag vill tappa 3 kg på en vecka. Hur ska jag göra?[/quote]

    Släng dom i papperskorgen. Och ta inte upp dom igen! 😉

  13. Hugo Rosas

    [quote name=”Rebecka”]Hey.
    Du sa att man kunde fråga dig om träning så nu tänker jag fan göra det;P
    Jag tränar fotboll 2 gånger i veckan och match en. Och dom andra dagarna är jag ute och springer och gör övningar för hela kroppen. Jag har ganska vältränad kropp men skulle ändå vilja få plattare mage, något förslag på vad jag ska göra?
    Jag tänker inte sluta äta så det behöver du ge mig som råd;V[/quote]

    Tja, kör morgonpromenader i rask takt 1 timme 5 dar i veckan. Det spelar ingen roll om du har annan träning samma dag, kör bara din morgonprommis på tom mage. Jag kör 2-3 st råa äggvitor innan promenaden bara för att inte va inställd på svält och att ha lite protein i kroppen. Ät bra frulle direkt efter!
    Lycka till. Ps. INGA KOLHYDRATER 3 TIMMAR INNAN LÄGGDAGS!!

  14. Rebecka

    Hey.
    Du sa att man kunde fråga dig om träning så nu tänker jag fan göra det;P
    Jag tränar fotboll 2 gånger i veckan och match en. Och dom andra dagarna är jag ute och springer och gör övningar för hela kroppen. Jag har ganska vältränad kropp men skulle ändå vilja få plattare mage, något förslag på vad jag ska göra?
    Jag tänker inte sluta äta så det behöver du ge mig som råd;V

  15. Jonna

    jag tränar runt 2pass om dagen, handboll, gym, rehab.. Jag känner inte att jag går ner den vikten jag vill utan går mer upp i vikt och får ”stora” muskler istället för ”långa” muskler. Va är de för diet jag ska följa om jag vill gå ner i vikt men ändå inte tappa alla musklerna.. Vill ju liksom kunna lira handboll utan att känna mig svag 😛 Har mixtrat med massa olika dieter men ej sätt resultat.. help.

×

Hugo Rosas

Hugo Rosas driver en av Sveriges största träningsbloggar inom Crossfit. Hugo har deltagit och vunnit flertalet tävlingar under sin Crossfitkarriär. Hugo Rosas är förutom crossfitatlet även författare, entreprenör och tvåbarnspappa till döttrarna Molly och Leonore.

För kontakt gällande samarbeten och annonsering, maila rosas.kvissberg@gmail.com.